پاکستان

انتخابات کسی صورت ملتوی نہیں ہونے دیں گے، نوازشریف

سابق وزیراعظم اور پاکستان مسلم لیگ (ن) کے قائد میاں نواز شریف نے دوبارہ حکومت میں آکر ملک سے بے روزگاری ختم کرنے کا عزم ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ انتخابات کو کسی صورت ملتوی نہیں ہونے دیں گے۔

فیصل آباد کے علاقے میانی میں مسلم لیگ (ن) کے ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے نواز شریف نے کہا کہ انتخابات کی بھرپور تیاری کریں اور الیکشن میں مہریں پوری لگنی چاہیں۔

حکومت کی گزشتہ ادوار کی کارکردگی کو دہراتے ہوئے انھوں نے کہا کہ نوازشریف نے پاکستان کوایٹمی قوت بنایا، موٹر وے بنائے، دہشت گردی ختم کی، کیا یہ میرا جرم ہے۔

انھوں نے کہا کہ عدالت میں80 پیشیاں بھگتی ہیں لیکن کوئی کرپشن ثابت نہیں ہوئی۔

نواز شریف نے کہا کہ ملک میں بجلی آنہیں رہی بلکہ سستی بھی ہورہی ہے اور اگلی مدت میں فیصل آباد سے براہ راست لاہور جانے کے لیے موٹروے بنائیں گے۔

سابق وزیراعظم نے کہا کہ آج ترقی دیکھنی ہے تو پنجاب آکر دیکھو، پنجاب میں سڑکیں بنیں، کارخانے لگے اور کالج بنے اور پنجاب میں اتنے منصوبے بنے کہ روز افتتاح ہوئے۔

پاکستان کے دیگر صوبوں کی حکومتوں کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے انھوں نے کہا کہ خیبر پختونخوا (کے پی) اور سندھ میں کوئی منصوبہ نہیں بنا، بلوچستان میں صرف ایک منصوبے کا افتتاح ہوا۔

انھوں نے کہا کہ لوڈشیڈنگ اور دہشت گردی ختم کرنے کا وعدہ پورا کردیا، امید ہے مسلم لیگ ن کی حکومت دوبارہ آئے گی اور مسلم لیگ ن کی حکومت آئی توکوئی بے روزگارنہیں رہےگا۔

اپنے خطاب میں نواز شریف نے کہا کہ الیکشن کسی صورت ملتوی نہیں ہونے دیں گے، فیصل آباد والوں نے بلوچستان اسمبلی کی قرارداد مسترد کردی ہے۔

نواز شریف نے بلوچستان اسمبلی میں انتخابات کے التوا کے لیے منظور ہونے والی قرار داد کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا اور مسلم لیگ (ن) کے حکومت گرانے کے حوالے سے ورکرز سے سوال کیا کہ حکومت گرانے والوں کو جانتے ہیں۔

خیال رہے کہ پاکستان پیپلز پارٹی اور پاکستان تحریک انصاف سمیت دیگر تمام سیاسی جماعتوں نے الیکشن کے التوا کی مخالفت کی تھی تاہم کے پی کے سابق وزیراعلیٰ پرویز خٹک نے انتخابات کو ایک ماہ تک ملتوی کرنے کے لیے خط لکھا تھا۔

حکومتی مدت پوری کرنے کاکریڈیٹ نوازشریف کوجاتاہے،مریم نواز

سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز حکومت کے 5 سالہ مدت پوری ہونے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف نے وزارت عظمیٰ کی قربانی دے دی اور ووٹ کی حرمت پرآنچ نہ آنے دی۔

انھوں نے کہا کہ نوازشریف نے آصف زرداری کی حکومت کو نہیں گرایا۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ ن کی حکومت نے اپنے وعدے پورے کردیے ہیں۔

حکومت کے 5 سالہ مدت مکمل ہونے پر بات کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ نوازشریف نے وزارت عظمیٰ کی قربانی دے دی،ووٹ کی حرمت پرآنچ نہ آنےدی اور جمہوریت کو گرانے نہیں دیا۔

ان کا کہنا تھا کہ دوسری جمہوری حکومت نے اپنی مدت پوری کی اور حکومتی مدت پوری کرنے کا کریڈیٹ نوازشریف کو جاتا ہے۔

مزید دیکھائیں
Close